Notification: 0811300008317000874

Procurement information

Notification number: 0811300008317000874
Purchase information Услуги по дератизации и дезинсекции зданий и помещений
Supplier (contractor) determination method: Запрос котировок
Starting (maximum) contract price: руб
Region Республика Татарстан
Beginning / End of application submission: 2017-11-15 / 2017-11-22
Link to zakupki.gov.ru:

Procurement information

Дата обновления базы данных:

2021-03-03

Предмет контракта:

#
Requisites
Starting (maximum) bid price
1

Full auction name (contract subject): Дератизация Дезинсекция

The name of the product, works, services: Дератизация
Дезинсекция

Classification of product, works, services:

Quantity of supplied product, works, services:

Location of delivery of products, works, services:

Term of delivery of products, works, services: с 01.01.2018 г. по 31.05.2018 г. и с 01.08.2018 г. по 31.12.2018 г.

Bid security:

83 311 руб

Customers:

Краткое наименование организации: МКУ "УПРАВЛЕНИЕ ЗАПИСИ АКТОВ ГРАЖДАНСКОГО СОСТОЯНИЯ ГОРОДА КАЗАНИ"
КПП: 165701001
ИНН: 1655135635
Количество контрактов: 206
Сумма контрактов: 80 621 645 руб.
Контактное лицо: Гилемханова Фарида Валиевна
Почтовый адрес: Российская Федерация, 420124, Татарстан Респ, Казань г, УЛ МЕРИДИАННАЯ, ДОМ 4
Статистика контрактов по годам
Год Количество контрактов Сумма контрактов
2020 43 12 326 369 руб.
2018 21 4 379 806 руб.
2014 6 3 561 210 руб.
2019 61 20 559 369 руб.
2017 59 34 370 180 руб.
2016 14 2 782 483 руб.
2021 2 2 642 225 руб.
Статистика извещений по способу размещения
Год Количество контрактов Сумма контрактов
Закупка у единственного поставщика (подрядчика, исполнителя) 29 10 771 388 руб.
Запрос котировок 19 2 823 993 руб.
Электронный аукцион 115 129 432 176 руб.

The Clearspending project places information obtained exclusively from official sources.

The editors of Clearspending are not responsible for the publication of inaccurate, incomplete or incorrect data on legal entities, as well as for the disclosure of personal data of individuals in cases where such data are published on official sources.

Requests for correction of such data on the Clearspending website are taken exclusively through the form "Write to us!" And are considered for at least 5 working days.