Supplier: ИП ГАРИЕВ ИЛЬДАР ЗУФАРОВИЧ

Organisation registration data

Full name ИП ГАРИЕВ ИЛЬДАР ЗУФАРОВИЧ
TRRC :
Region
Number of contracts: Show
6 by 44/94 Federal Law
1 by federal law 223
Amount of contracts: 2 693 735 by 44/94 Federal Law
214 900 by federal law 223
Name
TRN
TRRC
Number of contracts
Amount of contracts, RUB
Common contracts
ГОСУДАРСТВЕННОЕ АВТОНОМНОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ ЗДРАВООХРАНЕНИЯ "ОБЛАСТНАЯ КЛИНИЧЕСКАЯ БОЛЬНИЦА № 3"
7447041747 744701001 27963 43 055 107 416 Show
ГОСУДАРСТВЕННОЕ БЮДЖЕТНОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ВЛАДИМИРСКОЙ ОБЛАСТИ "ОБЛАСТНОЙ КЛИНИЧЕСКИЙ ОНКОЛОГИЧЕСКИЙ ДИСПАНСЕР"
3329009147 332801001 9690 28 423 239 961 Show
ГОСУДАРСТВЕННОЕ БЮДЖЕТНОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ПСКОВСКОЙ ОБЛАСТИ "ПСКОВСКАЯ ОБЛАСТНАЯ КЛИНИЧЕСКАЯ БОЛЬНИЦА"
6027024000 602701001 8938 11 128 533 038 Show
Государственное бюджетное учреждение здравоохранения Республики Коми "Ухтинская городская больница №1"
1102007134 110201001 9355 7 017 868 516 Show
ГОСУДАРСТВЕННОЕ БЮДЖЕТНОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ ЗДРАВООХРАНЕНИЯ РЕСПУБЛИКИ КОМИ "КОМИ РЕСПУБЛИКАНСКИЙ КЛИНИЧЕСКИЙ ПЕРИНАТАЛЬНЫЙ ЦЕНТР"
1101487382 110101001 6065 3 832 594 494 Show
Муниципальное бюджетное учреждение здравоохранения "Томаринская центральная районная больница" администрации муниципального образования "Томаринский городской округ" Сахалинской области
6516001633 651601001 4945 3 716 683 821 Show
ГОСУДАРСТВЕННОЕ БЮДЖЕТНОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ РЯЗАНСКОЙ ОБЛАСТИ "ГОРОДСКАЯ КЛИНИЧЕСКАЯ ПОЛИКЛИНИКА №6"
6228013897 623001001 892 153 024 040 Show

Supplier status in the untrustworthy supplier registry

The Clearspending project places information obtained exclusively from official sources.

The editors of Clearspending are not responsible for the publication of inaccurate, incomplete or incorrect data on legal entities, as well as for the disclosure of personal data of individuals in cases where such data are published on official sources.

Requests for correction of such data on the Clearspending website are taken exclusively through the form "Write to us!" And are considered for at least 5 working days.