Supplier: Общество с ограниченной ответственностью "Тихвинский"

Organisation registration data

Full name Общество с ограниченной ответственностью "Тихвинский"
TRN / TRRC : 6730080779 / 673001001
Organization form: Общества с ограниченной ответственностью
Region Смоленская область
Number of contracts: 5 Show
5 by 44/94 Federal Law
Amount of contracts: 966 986 by 44/94 Federal Law
Requisites
Amount of contract, RUB.
Contract number: 0150100002812000086
Customer: Управление Федеральной службы исполнения наказаний по Новгородской области

Subject: томатная паста

Conclusion date: 2012-06-19
156 714
Contract number: 0363100005012000025
Customer: федеральное казенное учреждение "Следственный изолятор № 1 Управления Федеральной службы исполнения наказаний по Смоленской области"

Subjects: горчица по -Домашнему 250 гр. "Тихвинский" and 2 more

Conclusion date: 2012-05-04
34 083
Contract number: 0133100008412000124
Customer: Управление Федеральной службы исполнения наказаний по Ивановской области

Subject: Томатная паста

Conclusion date: 2012-04-24
260 640
Contract number: 0150100002811000088
Customer: Управление Федеральной службы исполнения наказаний по Новгородской области

Subjects: Соки плодово - ягодные натуральные and 1 more

Conclusion date: 2011-06-20
325 000
Contract number: 0126300001711000200
Customer: Управление образования администрации города Белгорода

Subject: 1513410: Консервы томатные (продукция томатная, сок, паста, пюре и соусы)

Conclusion date: 2011-04-11
190 549

Supplier status in the untrustworthy supplier registry

The Clearspending project places information obtained exclusively from official sources.

The editors of Clearspending are not responsible for the publication of inaccurate, incomplete or incorrect data on legal entities, as well as for the disclosure of personal data of individuals in cases where such data are published on official sources.

Requests for correction of such data on the Clearspending website are taken exclusively through the form "Write to us!" And are considered for at least 5 working days.